princessa Добавено Ноември 19, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 19, 2009 Парите отиват при човека, който знае какво да прави с тях ... Мдааммм.Съгласна! Май началото на темата е иронично-да си поръчаме бедност Четох,четох,ама не разбрах-толкова ли е грешно да си богат???Не говоря за тези мнооого богатите -ясно е,че там не са чисти нещата.Но ако си умерено богат,изработено богатство??Кажете,че не мислите,че това е наказание за греховете в минал живот Понякога много сложно се изразявате-направо се обърквам и само тъпизми ръся Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Системен Добавено Ноември 19, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 19, 2009 Има една книга на Джон Кехоу - Успехът и парите. Препоръчвам прочитането и... Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
B__ Добавено Ноември 20, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 20, 2009 Още малко по темата. Попитали един суфи как може да живее в такъв разкош. А той отговорил, че живее в такъв, защото не може да си позволи по-голям Преди години започнах като странична дейност да се занимавам с инвестиране на борсата. Не знам дали е случайно или не, но повечето книги за инвестиране, които ми попадаха твърдяха, че най-важното за успеха това не са финансовите анализи, а психологическата стабилност и конрола на емоциите. Като най-важното беше човек да овладее страха и алчността. Описваше се нзадълго и нашироко какви са източниците на тези емоции, как се проявяват и до какво водят. Все едно това бяха книги не за финансов анализ, а за личностно развитие. И какво стана. Почнах аз да осъзнавам тези емоции и несъвместимостта им с целите ми. Получиха се доста осъзнавания и това доста предопредели пътя ми. Финансовия успех е състояние на ума и зависи от развитието на личността. Разбира се, има и печелене на пари с безскупулност, измама, кражба и т.н. Но пари мога да се печелят и по добрия начин. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
braman Добавено Ноември 22, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 22, 2009 "Само хляб Човек ще мине най-напред през състоянието на гвоздей, после ще стане на вода и като научи този урок, ще мине във въздухообразно състояние. Той ще бъде прекаран през духалото на ковача, та като огън ще изучи и този урок. По-нататък ще минава последователно от по-нисше състояние в по-висше, докато достигне освобождението. Това са символи, които, като ги разбулите и преведете, ще си ги разясните. Гвоздеят – това е физическият живот. Водата – това е астралният живот, въздухът – това е мисловният и огънят – духовният. Ако работиш за прехраната си и за земни блага, ти си гвоздей. Ще работиш на нивата. Мотиката, с която ще копаеш, е гвоздей. Човешката душа никога не се опетнява. Бог я е облякъл с толкова много покривки. Наистина ще страда, когато я облекат в дрипите, като оная царска дъщеря, която е принудена да ходи в просешки дрехи. Когато бъде доведена до състояние да проси, ще се отърве от всички ония ласкатели, които я ограничавали и стеснявали, същевременно тя ще познае онези, които я обичат. В бедността си човек познава кои му са приятелите, а в богатството вие ще намерите неприятелите. Ако искаш да познаеш кои са ти приятелите, бъди беден и ще намериш най-малко един, но може двама, трима и повече. Бедният е пратен, за да познае кои му са приятелите, братята и сестрите. Защо трябва да бъдеш ученик? – За да намериш учител, за да намериш съучениците си. Защо трябва да бъдеш майка? – За да намериш синовете и дъщерите си. А трябва да бъдеш син, за да намериш баща си и майка си. Не мислете, че всичко, което се намира на света, не е на мястото си. Ще бъдеш и богат, и беден; и ученик, и учител. Има разни видове беднотия. Не е беден този, който е здрав и има всичките си членове на мястото си, но онзи, сакатият, слепият, без ръце и крака. (Обаждат се: Ние сами не знаем колко сме щастливи.) Ако всеки един постоянно мислеше, че е щастлив, вие скоро бихте се подмладили. (Обаждат се: Ако захарта стане скъпа?) Няма да пиете чай, ще пиете топла вода. Бог е дал на човека да яде само хляб и той има право само него да иска, а всичко друго е по благоволение. Пийте топла вода! Студената вода причинява на човека суровост и жестокост. Тя показва, че на човека му се живее светски живот. Трябва да дружите млад с млад. Ако са млад със стар, то младият да вземе каруца и впрегне коня си, да вози стария. Когато човек разбере Божествените пътища, той започва да се радва. Ако някой философ срещне някой беден, той ще започне да му обяснява причините за беднотията по силата на законите за кармата – ти в миналото си бил такъв и такъв. Аз ще му кажа: Ти трябва да бъдеш беден, за да научиш кои ти са приятелите. Това са основните черти, а другите са сянка. Защо трябва да бъда беден? За да намериш приятелите си, защото те ти са потребни. За да намериш Господа, трябва да сме бедни. Богатият не може да намери Господа, той прилича на натоварена камила, която, като дойде при иглените уши, трябва да се разтовари. Бедният в едно отношение е онзи, който е изпразнил хамбарите си за новото жито и е измил бъчвите за новото вино. В Свещеното Писание никъде не е казано: „Блажени богатите.“ Богатият не може да бъде блажен, то е закон. А защо богатият не може да бъде блажен? Как може той да бъде блажен, когато е заграден отвсякъде с неприятели: децата му и роднините му, всички желаят неговата смърт, за да се доберат до иманието му. Може ли той при това положение да бъде блажен? Когато един цар се разхожда, той е заобиколен отпред и отзад с войници, това е един затворник, който с гордост понася своя доброволен затвор. В света има два вида затворници: доброволни и по принуждение. Царят, като ходи из града, се страхува за своя живот; поданиците му хвърлят рози по пътя, но той се бои да не му хвърлят и бомби. За разлика от доброволния затворник богатият не би искал да се освободи от своя затвор; дори когато му отварят вратата да бяга, той не се отказва от него. В известно отношение богатият е свободен на физическия свят, обаче в духовния той е ограничен. Бедният пък тук е ограничен, но в духовния свят е свободен. Не е злото, че сме богати или бедни. Богатият е умен и свободен. Когато дойде Царството Божие, няма да има бедни и богати, значи да имаш знание, трябва да го употребиш за доброто на ближния. Християнството не проповядва сиромашия, но то проповядва да се избягват нечестните и неправилни забогатявания. Богатият е такъв, за да придобие знание, а бедният – за да придобие добродетелите. 12 октомври 1920 г. В. Търново" Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Валентин Петров Добавено Ноември 24, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 24, 2009 Човек ще мине най-напред през състоянието на гвоздей, после ще стане на вода и като научи този урок, ще мине във въздухообразно състояние. Той ще бъде прекаран през духалото на ковача, та като огън ще изучи и този урок. По-нататък ще минава последователно от по-нисше състояние в по-висше, докато достигне освобождението. Да, дъските и зелените хартии са временни. Дойде ли до царската дъщеря, тя не се нуждае от кукли на главата, нито от панделки. И без украшения, и с украшения, тя е все царска дъщеря. Тъй щото, когато разглеждате една проява на природата, ще я вземете, както си е, без никакви украшения. Защото, каквото създаде човек, добро или зло, то ще се върне на гърба му. Мислите, чувствата и постъпките на човека вървят след него. Богатството и сиромашията също така вървят след него. Той не може да ги избегне. ... Човек трябва да мине и през двете състояния... Слизане и възлизане Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Добромир Добавено Ноември 24, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 24, 2009 (edited) Парите отиват при човека, който знае какво да прави с тях ... Е, ако беше така...светът да е рай много отдавна! По-скоро, на човек му се дава това, към което най-много се стреми и ако това са парите, обикновено се получава рано или късно. Виж, компетентността за правилната им употреба е друго нещо, както и добрата воля. Ако и тези две присъстват заедно с наличието на пари, чак тогава според мен човекът е успял материално. Ако дори едното липсва, той не си е научил уроците на това развище. Възможно е също така да не е богат, но да си е научил тези уроци и да е преминал към следващите. Всъщност, ако той дори беглите материални блага не мби могъл да управлява добре, едва ли би могъл да се справи оптимално и с много по-дълбоките умствени и духовни сили! Редактирано Ноември 24, 2009 от Добромир Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Пламъче Добавено Март 2, 2010 Доклад Share Добавено Март 2, 2010 Повтаряйки непрекъснато че е беден,човек си поръчва бедност и я получава. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Търсач Добавено Март 2, 2010 Доклад Share Добавено Март 2, 2010 Понякога парите са опасно нещо за тези, които не знаят как да ги харчат и затова отгоре предпочитат да не ги дават. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest pavletA Добавено Март 17, 2010 Доклад Share Добавено Март 17, 2010 Бедността си я поръчваме съзнателно.Подсъзнанието не допуска недоимък.Ванга е говорела, че бедността е цвете в сравнение с богатството. Може би трябва да умеем да балансираме нещата, да не сме нито в едната , нито в другата крайност.Златната среда е добро място, но да изкарваме парите си почтено.Бедността е внушение, наша нагласа.Просто трябва да си сменим честотата.ВБога няма бедност! Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.