Валентин Петров Добавено Октомври 25, 2006 Доклад Share Добавено Октомври 25, 2006 (edited) 1 Аум 2 Аум 3 Аум 4 Аум 5 Аум 6 Аум Благодаря на добрите хора Редактирано Октомври 25, 2006 от Валентин Петров Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
захи Добавено Ноември 5, 2006 Доклад Share Добавено Ноември 5, 2006 АМИН - Истина! АМИН - Да бъде! АМИН - Бъди благословен! Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Мона Добавено Декември 17, 2006 Доклад Share Добавено Декември 17, 2006 Амин произлиза от АУМ. Но Амин не е еврейски термин, а като думата Алилуя евреите и гърците са го заимствали от халдейците. Последната дума често се среща повторена в някои магични надписи върху чашките и урните сред Вавилонските и Ниневийските реликви. Амин не означава "да бъде така", а в дълбоката древност е означавало почти същото, което е АУМ. Числовата величина на AMeN на еврейски съставлява 91, което е същото при пълното значение на YHVH (Jod-Hevah или 'мъже-жена', но буквално означава "даване на битие" и "приемане на живот"), и ADoNaY, 65, или 91. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Radka Добавено Ноември 10, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 10, 2009 А може би ОМ освен изначална вибрация да означава и реално име на реално същество? става дума и за актуални действащи фигури, членове на по-напреднала от нашата цивилизация, която си взаимодейства с нашето човечество! Ом. Амин, Амен, Амон ... Може би това е един и същ персонаж? Предполагам също, че прабългарското Танг Ра е еквивалент на египетското Амон Ра. Аменхотеп или Амонхотеп (еврейски еквивалент Аминадаб или Аминадав) означава " Угоден на Амон, Амен ". Аменхотеп IV ( според някои изследователи е с еврейски произход ) не приема египетския политеизъм и многото идоли и въвежда идеята за единствен и всемогъщ бог Атон, който нямал образ. Атон ( еврейски вариант Адон, финикийски Адонаи ) означава " Господар " и измества дотогавашния култов върховен египетски бог Амон (Амен) и Бога на Слънцето Ра или Ре, а Аменхотеп се преименува на Ехнатон ( слуга на Атон ). Поради заплаха от въоръжено възстание от страна на привържениците на политеизма в Египет, Ехнатон абдикира и заедно със своите последователи се упътва към отдавна изоставената от дедите си земя. За своите привърженици Ехнатон си останал законен владетел на трона - Моше, Мосис, Месес, Мойсей, което означава Месия = Наследник. Излиза, че Атон/Адонаи измества Амен/Амон. За Тангра и аз имам подобни идеи. Пропуснах да кажа, че " Омми " на арабски език означава Майка. ОММИ..АММИ..АМА...АМАХ..АНАХ..АННА..АНА...И МНОГО ДРУГИ ТА ДО МАТА....с поздрав Привет на всички, обичам ви, съжалявам че не мога да отделям много време тук да пиша. Отговорите ви се доближават, макар и някои косвенно,,но литературата е различна. А аз сега набързо ще ви пиша кого са славили родата ни,,АНАХ АНАХЕРА ВАХАНА,,=,,ЖИВОТЪТ Е ЖИВОТ САМО ЧРЕЗ ТЕБ,, Е нали е така, че къде ще е светът без майките, без Амона без Симона без Мата, без Нана... Не свързвайте ОМ с нищо за това което се коментира тук с поздрав обичам ви. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Станимир Добавено Ноември 11, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 11, 2009 Амин и Аум, въпреки че вероятно не са с един и същ произход в действителност са едно и също. Съществуват най-различни тълкувания на думите и като че ли във всяко от тях има по нещо вярно. Всъщност, истинското значение и на двете думи едва ли може да бъде конкретно назовано и дефинирано. Не е и нужно, защото те са обръщение към, призоваване на най-съкровената и скрита същност в нас самите и във всичко съществуващо и подобно конкретизиране би ни отдалечило от нея. Това е свързване на божественото в нас и божественото в света извън нас. В такъв случай обаче възниква въпросът: какъв смисъл има да произнасяме в края на молитвата дума, която не разбираме? Според мен, тази последна дума ни се дава за да концентрираме в нея цялата своя сила, любов и стремителност към Бога. Това е точката в която е събран целия наш сърдечен устрем, който сме разпалили по време на молитвата – в една дума. И това не е дума, която можем да свържем с нещо земно, нещо точно определено, а дума изразяваща всичко съкровено, тайно и необятно за нашето съзнание и свързваща ни с него. Разбира се, много хора произнасят Амин и Аум по-скоро автоматично, защото така „трябва“ и за тях тези думи по-скоро означават, че молитвата е завършила и вече могат да се върнат към обичайния си светски живот, след като вече са изпълнили задължението, предписвано от религиозните канони – да се молят. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Венцислав_ Добавено Ноември 11, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 11, 2009 те са обръщение към, призоваване на най-съкровената и скрита същност в нас самите и във всичко съществуващо Това би означавало, че молитвите ни са съвсем точно обърнати с главата надолу. Призоваването е задължителен атрибут и се извършва преди или в самото начало на молитвата. (и между другото, въобще не говоря за твърди форми) Очевидно "Амин" приема значението на заряда, с който е произнесен. Но не толкова очевдино е, че би трябвало тази дума да е фокусът на свързване на субективната ни действителност, родила и конкретното свещенодействие, и онази абстрактна, разредена като материйност, но концентрирана като есенциалност - реалност, която се опитваме да имаме предвид когато използваме понятието "Божия воля". В този смисъл пак може да изглежда като призоваване, но по същество то представлява начало на изливането, а "Амин" е израз на крайното вливане. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Донка Добавено Ноември 11, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 11, 2009 Амин произлиза от АУМ. Но Амин не е еврейски термин, а като думата Алилуя евреите и гърците са го заимствали от халдейците. Последната дума често се среща повторена в някои магични надписи върху чашките и урните сред Вавилонските и Ниневийските реликви. Амин не означава "да бъде така", а в дълбоката древност е означавало почти същото, което е АУМ. Числовата величина на AMeN на еврейски съставлява 91, което е същото при пълното значение на YHVH (Jod-Hevah или 'мъже-жена', но буквално означава "даване на битие" и "приемане на живот"), и ADoNaY, 65, или 91. да бъде така не може ли да се тълкува като едно от значенията на "даване на битие" и "приемане на живот", но с по-императивен оттенък? Може би този нов оттенък е добавен по-късно заради императивността на църковните догми? Всъщност когато си произнасям (не защото трябва, а защото така ми идва) усещам точно това: "даване на битие" и "приемане на живот" - молитвата да се въплъти в живота ми....да дам живот на молитвата в себе си...или нещо такова Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
томи Добавено Ноември 11, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 11, 2009 Учителят казва: "АУМЪ. Може да я произнасяте,може да я ползвате,но не искайте да я разбирате.Оставете я ,дайте и една свобода,просто я произнасяйте.Вашият Дух дълбоко във вас знае какво означава тя.Това е дума на неговия език,тя е неопределена,но той знае точно,няма нужда от обяснения.Просто я произнасяйте,тя ще увеличи във вас единството." "Думата Аумъ,не може на нито един език да се преведе.Защо? Защото тази дума въобще не е въпрос на превод .Тя е въпрос на едно дълбоко,тайно и мистично преживяване на древното единство.Тя е наследство от Първата Слънчева раса.Тогава това единство е било факт.Боговете са си говорили с много малко думи,на ватански език,безмълвно.Те са се разбирали с безмълвие,със светлина,с идеи и с много малко думи.Тогава тази дума е звучала по един особен начин,като съвсем чист звук.Всъщност тя е най-чистият звук.Тази дума е идея на Първата Слънчева раса,расата на боговете." Администраторска бележка: Моля посочете източнк! Предоставен от томи източник: цитати от Учителят пред Общ окултен клас, год.1925, гр.София. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Станимир Добавено Ноември 11, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 11, 2009 те са обръщение към, призоваване на най-съкровената и скрита същност в нас самите и във всичко съществуващо Това би означавало, че молитвите ни са съвсем точно обърнати с главата надолу. Призоваването е задължителен атрибут и се извършва преди или в самото начало на молитвата. (и между другото, въобще не говоря за твърди форми) Никой не е казал, че молитвата не трябва да започва с обръщение. Но с произнасянето на Амин, то се осъществява, както и цялата молитва. Амин не е само обръщение, не е само изказване на желание, намерение или цел, не е само обещание и поемане на отговорност пред Бога, а е всичко това заедно и повече. Това е привеждане на молитвата в действие, но според Божиите, а не според човешките закони и воля. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Ани Добавено Ноември 12, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 А трябва ли непременно да знаем какво означава тази дума? Който е решил да затъва в подобни анализи – може да погледне тук или тук. Благодаря на Томи за откритите от него думи на Учителя: АУМЪ. Може да я произнасяте,може да я ползвате, но не искайте да я разбирате. Оставете я, дайте и една свобода, просто я произнасяйте. Вашият Дух дълбоко във вас знае какво означава тя. Това е дума на неговия език, тя е неопределена, но той знае точно, няма нужда от обяснения. Просто я произнасяйте, тя ще увеличи във вас единството. Всъщност това са думи според мен от беседата „Аумен” – „Козативни сили”. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Ники_ Добавено Ноември 12, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 (edited) А трябва ли непременно да знаем какво означава тази дума? Който е решил да затъва в подобни анализи – може да погледне тук или тук. Благодаря на Томи за откритите от него думи на Учителя: АУМЪ. Може да я произнасяте,може да я ползвате, но не искайте да я разбирате. Оставете я, дайте и една свобода, просто я произнасяйте. Вашият Дух дълбоко във вас знае какво означава тя. Това е дума на неговия език, тя е неопределена, но той знае точно, няма нужда от обяснения. Просто я произнасяйте, тя ще увеличи във вас единството. Всъщност това са думи според мен от беседата „Аумен” – „Козативни сили”. Защо ни е да умуваме, след като можем да любим?! Без-умството е в основата на всичко. Тъкмо това Удалака се помъчил да каже на своя син. Попитал го: "Научил ли си за онова, чрез което научаваш всичко останало, а забравяйки го, забравяш всичко? Виждал ли си това нещо? Сблъсквал ли си се с него?" Синът в объркването си отвърнал: - Изучих всичко. Но за какво приказваш ти? Учителят ми никога не е говорил за това. - Тогава се върни - казал Удалака, - защото всичките ти науки са боклук. Върни се назад. В моето семейство винаги сме били истински брамини. Под истински брамин той разбирал - познали сме Брама, истината. Не сме брамини само по рождение. - Връщай се, връщай се незабавно! Посрещането било прекратено, отишли си и музикантите. Боляло го Удалака, но се налагало да върне сина си. Толкова години прекарал вън от къщи, а сега трябвало отново да го отпрати - без нито един ден отдих. Много наскърбен, синът се завърнал при своя учител. - Защо не ме научи на "онова", което татко така харесва? - попитал го с горчивина. - Защо пропиля толкова години от живота ми? Татко смята всичко научено от теб за безсмислица! Не познавам себе си. "Ако не познаваш себе си, - казва баща ми - що за знания си натрупал? Какво ще правиш с познанията си върху Ведите? Можеш да ги казваш наизуст, но за какво ни е това учение? В нашето семейство, - твърди татко - винаги сме били истински брамини. Върни се и преди да умра стани истински брамин!" Учителю, научете ме какво е "онова". Учителят се засмял. - Това не може да бъде преподадено. Може да се постигне и схване, но не може да бъде преподадено. Затова не се постарах да те науча на него. Но ако настояваш, можем да създадем подходяща ситуация. Това правят всички учители - създават подходящи ситуации. И така учителят казал: - Можем да създадем подходяща ситуация - грижи се за всичкн крави в ашрама. (имало около четиристотин крави) Заведи ги вдън гори тилилейски. Колкото по-далеч, толкова по-добре, да не те достигне човешки поглед. Върни се чак когато стадото ти е нараснало на 1000 крави и бикове. Ще минат много години, но какво от това!? Помни, не трябва да се виждаш с никакво човешко същество. Приятели ще ти бъдат единствено кравите, те ще бъдат твоето семейство. Ако искаш, можеш да си говориш с тях. Светкету заминал в дън горите тилилейски, където още не бил стъпвал човешки крак. Там той живял с кравите в продължение на много години. Историята е изключително красива. За какво можеш да си говориш с крави? В началото може и да се е опитвал, докато е разбрал, че е напълно безсмислено - кравата просто те гледа! С празен поглед. Няма диалог. В началото по навик краварят трябва да е повтарял Ведите в присъствието на преживящите животни. Те, разбира се, не се интересуват от Ведическо знание и поради това няма как да го похвалят за знанията му. Сигурно е опитал да им говори за астрология, за звезди, но едва ли е събудил по-голям интерес. Какво може да се направи пред аудитория от крави? Ще не ще, трябвало постепенно да се отучва от говоренето, започнал да забравя. Настъпило голямото отучване. Минали години. Броят на стадото достигнал 1000. Сега обаче Светкету напълно забравил, че трябва да се връща. Забравил да брои - толкова много години... Кравите се разтревожили, времето дошло. Една от тях се престрашила и казала: - Слушай, след като вече сме 1000, времето настъпва и Учителят сигурно чака. Трябва да се приберем вкъщи. Светкету последвал кравите. Когато стигнал заедно с 1000-те крави при учителя, той излязъл да ги посрещне и казал на останалите ученици: - Вижте тези 1001 крави! - Има само 1000 крави. - отвърнали учениците - Другият е Светкету! - Той е изчезнал. - заявил учителят - Няма го вече там. Станал е крава, невинна крава, вгледайте се в очите му! Ошо Редактирано Ноември 12, 2009 от Ники_ Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Ники_ Добавено Ноември 12, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 (edited) Умуването си остава в Шестия център, където пишат шестиците, но това си е за шестаците. Любовта е произтичаща от Седморния Свят и Благодатта слиза от Седмия център. Редактирано Ноември 12, 2009 от Ники_ Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest НиколаДамянов Добавено Ноември 12, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 ... Амин не е само обръщение, не е само изказване на желание, намерение или цел, не е само обещание и поемане на отговорност пред Бога, а е всичко това заедно и повече. Това е привеждане на молитвата в действие, но според Божиите, а не според човешките закони и воля. Много пъти съм се чудил защо хората като са "закатанчат" на една дума и като задълбаят - няма спирка! Какъв е смисъла ? Каква е полза от това ? От къде идвала думата...? Коя дума друга е като нея? Кой я е казал пръв ? ... Изобщо човек може да си прахосва времето по хиляди начини. Може би темата се изчерпва (така ми се струва!) ако човек може да проумее това, което е написал Станимир. Наслагването на "обещанието, желанието, отговорността" и благодарността в една молитва се "привежда в действие" с тази ключова дума - Амин. Как се привежда едно нещо в действие? (сутринта направих аналогия с физиката, която казва, че всяко тяло се намира в равномерно праволинейно движение или покой ) Та според мен въпроса е как се излиза от "покоя", ако е удачно да се ползва подобно сравнение ?...Ключа е в тази думичка (Амин) като, колко повече енергия се вложи в нея (това става с "инструмента" Вяра), толкова ще се получи по-голям изначален "тласък" и ...съответно движение (придвижване). Това е принципно, ...и ако човек го разбере мисля, че няма нужда повече от "дълбаене". Аналогично може да се вложи енергия и в други подобни думи - Ом, Аум, Аумен и навярно има още много други, които да помагат, за "стартиране" на движението. В крайна сметка, с времето, ако човек придобие нужното ниво Вяра, (Учителя го обяснява подробно!), в голяма степен отпада нуждата не само от подобни думи, но и ...изобщо от думи. Тайната молитва. (друга тема) Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Диана Илиева Добавено Ноември 12, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 Винаги съм си мислела, че думичката "Амин" в края на църковните служби, проповеди и молитви означава едно заключително потвърждаване на изреченото - в смисъл "Така е!" или "Истина е!" Една приятелка потвърди това мое усещане, изпрати ми дори изписването на иврит "אָמֵן". Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Иво Добавено Ноември 12, 2009 Автор Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 А трябва ли непременно да знаем какво означава тази дума? Това е добър въпрос. Според мен, хубаво е да знаем, най-вече за да можем по-добре да прилагаме... А иначе, написването на тема за значението и произхода на думата "амин" е задача дадена в младежкия клас от Учителя. Макар и дадена пред специфична група ученици, сметнах, че работата по темата ще е полезна за всички интересуващи се. Смятам, че в темата има много интересни и ценни разсъждения, както и исторически препратки. Мисля, че ще е ценно ако споделите как лично вие се чувствате, като казва тая дума след молитва. Каква мисъл и разбиране влагате, когато я казвате? Не само какъв смисъл трябва да има и има според вас, а какъв е вашия личен опит. И още нещо, смятате ли че след казването на Амин трябва да се помълчи (не само външно) известно време? Ако да, защо и колко време? Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Станимир Добавено Ноември 12, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 12, 2009 (edited) Винаги съм си мислела, че думичката "Амин" в края на църковните служби, проповеди и молитви означава едно заключително потвърждаване на изреченото - в смисъл "Така е!" или "Истина е!" Една приятелка потвърди това мое усещане, изпрати ми дори изписването на иврит "אָמֵן". Това може да се окаже точно така. Но пък и не изчерпва смисъла на думата. Както и следващото междувпрочем, представляващо откъс от теософския речник на Блаватска: „АМИН В еврейския език се състои от буквите AMN – 1, 40, 50 = 91 и по този начин е еднородно с „Йехова Адонай“ – 10, 5, 6, 5 и 1, 4, 50, 10 = 91 заедно; това е една от формите на еврейската дума „истина“. В обикновения език за Амин (Amen) се смята, че означава „да бъде така“. Но в езотеричния език Амен означава „скрит“. Мането Сабенит твърди, че тази дума обозначава това, което е скрито, и от Хекатей и други знаем, че египтяните са употребявали думата за призоваване на техния велик бог на тайната Амон (или „Амаса, скритият бог“), за да им се яви. Бономи, знаменитият йероглифист, твърде успешно нарича неговите поклонници „Аменоти“, а мистър Бонвик цитира един автор, който казва: „Амон, скритият бог, завинаги ще остане скрит, докато не стане антропоморфно проявен; далеч намиращите се богове са безполезни“. Амон се нарича „Властелин на празника на новолунието“. Йехова-Адонай е новата форма на овчеглавия бог Амун или Амон, когото египетските жреци призовавали под името Амен.“ Редактирано Ноември 12, 2009 от Станимир Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
avuso Добавено Ноември 14, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 14, 2009 "Амин" произлиза от "Амун" или по нашенски "Амон", което означава "покрит" или "скрит" и се отнася до Върховното, което е недостижимо за разбиране. Произнасяйки "Амин" приканваме Върховното да ни се разкрие. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Търсач Добавено Ноември 17, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 17, 2009 А може би ОМ освен изначална вибрация да означава и реално име на реално същество? ОМ е първични звък образуван от Трите Гуни-Шакти и Детето-Ганеш. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Мона Добавено Ноември 17, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 17, 2009 Като чета повечето авторитетни мнения, се чудя колко палеолингвисти сме се събрали на едно място Аз лично осъзнавам колко не зная и съжалявам за онова, което съм писала по-горе, дори и да е единственият авторитет, когото признавам, особено що се касае до древните езици и думи. Non-sens. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Ирина - Horus - Чебурашка Добавено Ноември 17, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 17, 2009 В аналите на Древен Египет (Кеми - в превод "Черната Земя") се разказва за Господарят на Небето Хор (на др.гр. Хорус), който слиза на Земята с Небесната си Колесница (кораб), за да роди (съ-твори) Ра или Ре (в превод "Извечният Дух, създал сам Себе Си"). Така роден, той получава името Амон (в превод "Да Бъде Проявен"). На различните езици, Той получава различна транскрипция, запазвайки значението си "Да Бъде". Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Ирина - Horus - Чебурашка Добавено Ноември 17, 2009 Доклад Share Добавено Ноември 17, 2009 Позволявам си да пусна тук отговора до всички, които ми писахте на ЛС за повече инфо по въпроса за раждането на Амон. Хор означава “Този, който е горе” или “Този, който е далече”. Божеството се изобразява с глава на сокол, т.к. за птицата се смята, че само тя (заедно със събратята си орел и ястреб) може да гледа Слънцето в очите. Хор е наричан “Бог на Светлината” и е смятан за първият фараон. Фараонът на Египет е негово въплъщение и именно тази божествена същност дава законното основание за владичеството. Очите му са Слънцето - дясното и Луната - лявото. Брат му близнак Сет (в някои източници Анубис) ослепява лявото му око в битката им за господари на Земята. От тогава то става символ на невидимото и непроявеното, окултното и магията. Смята се, че то е обърнато към Небето и малцина търсещи могат да виждат през него. Дясното око е насочено към Земята и е дар за хората, чрез който Слънцето ги озарява по равно. Именно то е проявеният Амон. Анубис – “Черният Близнак” е наричан “ими ут” (в превод “Този, който е облечен в ут” – ут е египетската дума за бинтовете на мумиите). Изобазяван е с глава на черно пустинно куче. Той е бог на мъртвите, претеглящ душите им с перото на Маат (Богинята на Истината). Син е на Озирис (в превод “Седалище на Окото/Ириса на Хор”). Озирис е еквивалент на Небесната Колесница (кораб). Сет – “Червеният Близнак” е Бог на войната, убийството и хаоса. Воюва с брат си Хор в битката за Земята, поробването и унищожението на хората, които Хор е създал. П.П. Всъщност, цялата тази история (която се среща в различните митологии, религии и учения по света с различни имена) за Космос, Колесници, Богове-Близнаци и т.н. на мен ми “мирише” на анунаките.. А на вас? Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest devashaktika Добавено Януари 21, 2010 Доклад Share Добавено Януари 21, 2010 Здравейте, в момента чета книгата на Е. Мулдашев "От кого сме произлезли" и там попаднах на информация, че Амин произлиза от SoHm, което от своя страна е последното послание на предходната цивилизация (атлантите) и означава "Реализирайте се сами". Ето и един цитат от книгата: "— Мога да добавя — започна свами Дарам, — че SoHm е говор посредством носа — вдишването е So, издишването — Hm. Тази особеност произлиза от предишната цивилизация, всъщност те са разговаряли чрез носа си. Ролята на SoHm е голяма — SoHm е звукът на носа, звукът на живота и смъртта. Когато детето се ражда, то е „човек-растение“, при първото вдишване душата влиза в тялото на детето, т.е. вдишването (So) е животът. Когато човек умира, душата излита от тялото заедно с последния дъх — издишването (Нт) е смъртта. Вдишването означава живот, издишването — смърт. Принципът SoHm символизира безкрайността и единството на живота и смъртта и че основното е там — отвъд пределите на земния живот. Амин и другите подобни думи в различните религии са отражение на SoHm. — Защо наричат SoHm последното послание? — Защото то е предупреждение за необходимостта от самореализация на всеки човек в добра посока, разбира се, в пределите на неговия живот на Земята. За съжаление предишната цивилизация на атлантите се е реализирала не само в добра, но и в лоша насока. Атлантите са умеели лесно да влизат във Висшия разум (във Всеобщото информационно пространство — Е.М.) и са използвали знанията, получени оттам, не само за добри, но и за лоши цели. Посланието SoHm означава, че следващата цивилизация — нашата, няма да бъде допусната до Вселенската банка от знания, защото няма гаранция, че тези знания ще бъдат използвани само за добри цели. SoHm означава „реализирайте се сами“ в периода между първото вдишване и последното издишване или в периода на живот на Земята. " (стр. 109,110, Мулдашев Е., От кого сме произлезли, С. 2003) Давам и още един цитат "— SoHm са велики думи — започна майсторът. — Правилно е да се чете не So (coy), a Sa (са) и не Hm (хм), a OuHm (ъхм). So означава „Аз съм този“, Hm — „Това съм самият аз“. А общият смисъл на SoHm е — „РЕАЛИЗИРАЙТЕ СЕ САМИ“! " (стр. 93 от същата книга) Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Bethedi Добавено Януари 25, 2010 Доклад Share Добавено Януари 25, 2010 Ето какво е написано в Откровението по този въпрос: "14. До църквата в Лаодикия До ангела на лаодикийската църква пиши: Това казва Амин, верният и истински Свидетел, Начинателят на всичко, което Бог е създал." глава 3 т.е. Амин е Божествено същество. В Древен Египет Амун, което е идентично с Амен и Амин е представен също като върховно божество - проява на Безграничния и Вечния. Написано на иврит Амин - алеф=1, мем=40, хет=8, нун=50, името е с общ сбор 99. Толкова е и числовата му равностойност изписано на древногръцки - alpha=1, mu=40, epsilon=8, nu=50; В Корана се изброяват 99 имена на Бога. Според Учителя, най-щастливото число е 99. Амин като проява на Божественото в духовния или ангелския свят. Интересно е, че в Библията /версията на Крал Джеймс/, "амин" се споменава точно 78 пъти. За числото 78 писах в друга тема от подфорума Съвременна наука - Символният език на Живата природа. Амин се среща и в органичната химия, където амините са химически съединения, в които задължително има азотен атом с една несдвоена електронна двойка. Амино-киселините са в основата на белтъчния живот на Земята. Интересно е, че биологично активни са L-формите на аминокиселините, които са с лява поляризация. Поздрави: Bethedi Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Станимир Добавено Януари 25, 2010 Доклад Share Добавено Януари 25, 2010 (edited) Амин на еврейски се пише алеф, мем и нун (AMN), което прави 91. Е-то (хе) в еврейския език, така или иначе има числова стойност пет. 91 наистина е много интересно число. Сборът на числата от едно до тринадесет е 91, както и сборът на квадратите на числата от едно до шест. Освен това 91 дни са три месеца или един годишен сезон. Може да се направи аналогия и със стихиите. Интересно е също, че корана е изграден на базата на едно друго число – 19 изразяващо началото и края, алфата и омегата. Това според мене са два вида движение. Чрез думата Амин, човек се връща към божественото, имаме движение от деветката към единицата. При деветнадесет имаме за начало Бога (Аллах) и резултат на физически план. Редактирано Януари 25, 2010 от Станимир Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Bethedi Добавено Януари 25, 2010 Доклад Share Добавено Януари 25, 2010 (edited) Амин на еврейски се пише алеф, мем и нун (AMN), което прави 91. Е-то (хе) в еврейския език, така или иначе има числова стойност пет. 91 наистина е много интересно число. Сборът на числата от едно до тринадесет е 91, както и сборът на квадратите на числата от едно до шест. Освен това 91 дни са три месеца или един годишен сезон. Може да се направи аналогия и със стихиите. Интересно е също, че корана е изграден на базата на едно друго число – 19 изразяващо началото и края, алфата и омегата. Това според мене са два вида движение. Чрез думата Амин, човек се връща към божественото, имаме движение от деветката към единицата. При деветнадесет имаме за начало Бога (Аллах) и резултат на физически план. Гематрично е възможно Амин да се напише по няколко начина, един от които е Алеф, Мем, Нун; възможно е да се напише и Алеф, Мем, Хет, Нун. А по принцип най-често се използва Нун крайно, чиято стойност е 700, а не стандартното Нун, чиято числова стойност е 50. В Откровението на Йоан, което както знаете е написано на стар гръцки, числовата стойност на думата е 99. Именно там е написано: "Това казва Амин, верният и истински Свидетел, Начинателят на всичко, което Бог е създал". Т.е. за Амин се говори като за Божествено същество. Че числото 91 е интересно, съм напълно съгласен с Вас. Реверсирано числото 91 е 19 - в Таро - това е арканът на Слънцето, като редукция е 10 = 1+2+3+4 - свещеното съвършено число на питагорейците, 10-те сефирота в Кабала. 10 е и - 1- точката или първата проява, 0-кръга - потенциалните възможности; погледнат отгоре този символ представлява конус. Има важна формула за ограждане, дадена от Учителя за Божествения конус, която няма да споменавам тук. В този ред на мисли, 91 псалом е един от най-важните псалми за ограждане, според Учителя - "Който живее под покрива на Всевишнаго, ще пребивае под сянката на Всемогущаго...". Проследете и псалом 19 : "1. Небесата разказват Славата Божия, и твърдта възвещава делото на ръцете Му. 2. Ден на ден казва Слово, и нощ на нощ изявява знание. 3. Без говорене, без думи, без да се чуе гласът им. 4. По всичката Земя излезе вещанието им и до краищата на Вселената словесата им. В тях постави скиния за Слънцето, 5. което излязва като младоженец из чертога си, радва се като юнак, за да тича в попрището. 6. Излязването му е от край небето и обикалянето му до края негов; и от топлината му нищо не се скрива..." Ето какво казва Учителя за числото 9: "Числото 9 е един завършен резултат, един божествен цикъл. От него човек може да се ползува. Онези, които са се занимавали с тайните науки, които са казвали 153 риби, подразбирали са една от великите тайни. " За числото 1: "Първото число е Господ – първото същество, което е създало света. Когато говорим за числото едно /1/, всякога подразбираме тази първична причина, която подтиква всички същества към разумност. Едно е най-голямото и най-доброто число. Това е число, което дава. Единицата означава неизменното начало на нещата. Трябва да я разбирате основно – тя е Божията Любов. 1 е божественото начало у нас. " Както Вие посочвате, 1 е Началото, а 9 е краят - завършеният цикъл. Събрани заедно те представят 10, за което Учителя казва: "Числото 10 е крайният резултат. От 10 нагоре влизате в друг свят. Числото 10 съдържа в себе си пътищата, по които минава човешката душа от най-ниската до най-високата степен. 10 това значи да живееш заедно с Бога и да вършиш Неговата воля. Единицата е Бог, а нулата – условията, при които човек може да се развива. " Поздрави: Bethedi Редактирано Януари 25, 2010 от Bethedi Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.