Орлин Баев Добавено Април 27, 2010 Доклад Share Добавено Април 27, 2010 От рекламата с бебетата с кънките направо настръхнах - като някакви извънземни хлебарки... брррр. Тази с бирата и мача обачееее Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Дъгата Добавено Юли 6, 2010 Доклад Share Добавено Юли 6, 2010 (edited) .. Редактирано Юли 6, 2010 от Дъгата Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Дъгата Добавено Юли 6, 2010 Доклад Share Добавено Юли 6, 2010 Кризата в сферата на въздухоплаването предизвика много компании да внесат явни сексуални елементи в рекламите си. Стюардесите протестират срещу.... Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Мона Добавено Юли 6, 2010 Доклад Share Добавено Юли 6, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_p57ZU97fnM&feature=related Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Мона Добавено Юли 6, 2010 Доклад Share Добавено Юли 6, 2010 (edited) Страхотна реклама! Много красива и умно направена! Мохито, това е невероятен клип, дълго време го бях сложила във фейс бук-а си, но всуе, нека повече хора се замислят над това и го видят. Аз лично бях го сложила навсякъде да го гледат всички. Но имаме едно нещастие, живеем в България и подобни докосвания до душата не докосват онези, които са тръгнали към смъртта. Нека го видят и други този уникален клип и хрумване на авторите, браво :-) Редактирано Юли 6, 2010 от Мона Cveta5 1 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо6 Добавено Юли 15, 2010 Доклад Share Добавено Юли 15, 2010 Това е най - отдавнашната реклама, която си спомням. По - точно помнех припева : " куку руку вафла чудна". Не знаех, не помнех че има клип. Просто помнех, че се пее това. В 11-ти или 12-ти клас споменах за тази реклама в училище и една съученичка също я помнеше. Еххх, как се набиват тези реклами в главите ни. Бил съм една плюнка, когато са я излъчвали. Реклама на "Куку Руку" ( вафла чудна) http://vbox7.com/play:aace0e7f Латина и Пламъче 2 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Дъгата Добавено Юли 20, 2010 Доклад Share Добавено Юли 20, 2010 Разследват реклама на летящо с парашут магаре Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Пламъче Добавено Юли 20, 2010 Доклад Share Добавено Юли 20, 2010 Разследват реклама на летящо с парашут магаре Добре че не са използвали тигър! Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Пламъче Добавено Септември 7, 2010 Доклад Share Добавено Септември 7, 2010 http://vbox7.com/play:60172193 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо6 Добавено Декември 7, 2010 Доклад Share Добавено Декември 7, 2010 Тази реклама много ме кефииии !!! В момента ми е любима !!! Jameson http://vbox7.com/play:76e0ec13 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо6 Добавено Декември 10, 2010 Доклад Share Добавено Декември 10, 2010 Elenko Angelov http://vbox7.com/play:2bc331b1 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Януари 7, 2011 Доклад Share Добавено Януари 7, 2011 (edited) Секс посланията в рекламите - Еленко Ангелов допълнителна информация запис 7 януари 9:15 NOVA темата на Еленко е Успешна Медитация/Визуализацуя за Войната на пътя" и "Скрити секс послания, СТРАХ/СТРЕС в медиите, GSM - крадци на енергия" в "На кафе" с Гала Обърнете внимание на картинката слез 24 мин., вижте какво се вижда в долната част на картинката с цветчетата, какъв надпис с бели букви се получава. Вижте какво гледат мишките на 29 мин. Това детско съм го гледал едно време, но не съм забелязъл голата мадама, поне не и съзнателно. http://www.vbox7.com/play:fdcc645b Редактирано Януари 7, 2011 от Христо Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Деяна Добавено Април 21, 2011 Доклад Share Добавено Април 21, 2011 Излишна е нуждата от коментар! Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Канел Добавено Април 21, 2011 Доклад Share Добавено Април 21, 2011 Напоследък изключвам звука по време на рекламите. От една страна - за да можем да си поговорим спокойно в къщи, от друга - защото се изхитриха да ги пускат с по-висок говор, а аз не съм съгласна някой да ми надува ушите. Аз също постъпвам така. Дразня се когато някой се опитва да ме манипулира, а рекламата си е промивка на мозъка - като се почне от повишеното ниво на звука, мине се през сюжета и се стигне до „поръчковия“ ентусиазъм на Силвия Лулчева и още няколко юнаци-диктори. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Латина Добавено Април 21, 2011 Доклад Share Добавено Април 21, 2011 (edited) Освен това може да е забавно да забележиш разликата между това, което се говори и това, което се върши (вижда). Редактирано Април 21, 2011 от kuki Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Дриада Добавено Април 25, 2011 Доклад Share Добавено Април 25, 2011 Рекламата е хитър ход на предприемачите .Чрез нея се привличат клиенти.Например, психологическа уловка е цената на стока-4.99 лв, вместо 5.00лв.Рекламните кампании започват с промоции на стоки, с томболи, всевъзможни награди, лотарии.Да привлечеш клиенти в пазарната икономика е изкуство, защото конкурентно способните стоки са много.Всеки производител предлага след продажбени сервизи, изкупуване на стока от даден вид и замяна с нова от същата марка.Изобщо завладяването на нови пазарни ниши е рисков ход, рекламата е свързана с добро изучаване на потребителските вкусове, предпочитания, рекламите предлагани по медиите се обмислят в кое време да въртят, каква е възрастта на потребителите.Най- често новите неща се предлагат на най- младата аудитория, податлива на въздействие.Рекламните агенти са ход, чрез който се следи и изследват, мнения на потребителя , вкусове, впечатления, получава се обратна връзка за качеството на продуктите.Маркетинговите стратегии са добре планирани и обмислени.Следи се ефект от рекламата, приходи от продажбите.Това са верните показатели за фирмата. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
mochito Добавено Април 25, 2011 Доклад Share Добавено Април 25, 2011 (edited) хаха Много оригинална реклама! Редактирано Април 25, 2011 от mochito Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Октомври 21, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 21, 2011 Мислите ли, че има конкретни реклами, които трябва да бъдат забранени ? Ако се сещате за такива, бихте могли да посочите. И по - точно, мислите ли че има начини за рекламиране, които не бива да бъдат допускани, а напротив - да се забранят ? Мислите ли, че рекламите са излишни, ненужни вредни и трябва да се забранят тотално ( визирам най - вече тези по медиите и интернет, които най - влияят) или поне да бъдат намалени като количество и честота ? Рекламите по телевизията, прекъсващи филми и предавания, определено са досадни за мнозина. Аз им посвикнах, защото те са удобни за тоалетна - пауза, или прост да идеш за чаша вода, до обсъдиш гледаното с друг човек, да се разсееш малко. Или може би смятате, че нещата по отношение на рекламите трябва да бъдат непроменени и да останат точно такива, каквито са си в момента ? Например, психологическа уловка е цената на стока-4.99 лв, вместо 5.00лв. Забелязъл съм, че на етикетите на някои стоки първата цифра им я правят по - бледа, по - трудна за виждане, отколкото числата зад запетаята, които показват броя стотинки. Целта явно е да се подлъжеш, да ти се стори по - ниска стойността на стоката и да я купиш ...Или пък по - употребяваните и важни стоки ги слагат по - навътре в магазина, за да може като минаваш край тези по - ненужните ( разните лакомства, чипсове), евентуално да се изкушиш и да си купиш и от тях. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Диана Илиева Добавено Октомври 21, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 21, 2011 Хаха, да, има много такива психологически търговски трикове - примерно най-изгодните като съотношение цена/качество стоки се намират на най-неудобните за виждане и вземане стелажи (на най-долния ред или на най-високия) и обратно. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Октомври 21, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 21, 2011 (edited) Веднъж гледам някакъв етикет - "0,79лв.." - ставаше дума за цената на еди кой си кроасан. Над етикета точно сложена същата марка кроасан...ама не единичен кроасан, а пакет с мини кроасанчета. Взимам си ги и отивам на касата...обаче цената им се оказа поне два пъти и нещо по - висока ...!! Това 79ст. било само за единичните кроасани. Или пък гледам етикет "0,65лв.", над него сложено безалкохолно ..., което ми излезе 1,99лв.... Това или е нарочно, или са проявили немърливост при подредбата. Но то аканата карма си е за тях. Редактирано Октомври 21, 2011 от Христо Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Ноември 18, 2011 Доклад Share Добавено Ноември 18, 2011 (edited) Слънчева Публикувано: 16 ноември 2011 - 12:55 Който има малко ум/оръжие , ме е разбрал... И не намеквам, каквото казах, казах. Ако искаш помисли дали не ти се въздейства с реклами, с жестове, с маниери точно сексуално и дали сексуалността не продава/купува/манипулира всичко?.... Въздейства се на мен и на още много народ по света. Но поне засега нямам желание да се отказвам от телевизията, а предполагам това важи и за масата хора. Смятам, че се прекалява с еротиката по телевизията, което може поне на някои хора да им подейства отблъскващо и да започнат да превключват каналите ако попаднат на нещо, в което има еротични намеци (както съм правил и аз самия) - дори на човек да му харесва и да е забавно, втръсва. Тези дето поръчват подобни реклами, които вкарват подобни мотиви във филмите и предаванията, действат на принципа, че сексът продава, обаче прекаляват и за щастие на човечеството може да се стигне до обратен ефект ...Тоест хората все повече да започват да се чувстват отблъснати, подразнени от тези неща, все повече да им втръсва, все повече да ги игнорират и да започнат да настояват за една по - нееротизирана телевизия. Е, за да се стигне до обратен ефект, зрителите не трябва да са с прекалено промити мозъци, трябва да са достатъчно схватливи и разсъдливи. Всъщност, всички ние, в една или друга степен, по отношение на едно или друго нещо сме с промити мозъци. Смятам, че не никак няма да е зле напълно да се забрани еротиката в рекламите, или поне драстично да се намали, би могла и да се измести в някакви по - късни часо, които са с по - нисък зрителски интерес, минавало ми е на ум че би могло да се създадат специални телевизии за реклами и да пускат реклами само там (който иска да си ги гледа) или поне доста да се намали честотата на пускане на реклами по сега познатите ни тв канали. Мисля че би било добре да се намалят простотиите и еротичните намеци в тв предаванията, филмите. Понякога на човек да му се прииска да удари по някой тупаник на тези манипулатори ...То бива бива, ама стават досадни, нагли, натрапчиви печалбари... Редактирано Ноември 18, 2011 от Христо Диана Илиева 1 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Viva Caselli Добавено Ноември 19, 2011 Доклад Share Добавено Ноември 19, 2011 Рекламата е вредна преди всичко за децата. Докато възрастния човек може да определи рекламата, макар и по лекомислен начин - тъпа, смешна, интересна, децата не могат. Тяхната мисъл винаги блуждае, докато в телевизора не видят забавното 15 - сет секундно клипче. Повтаряното всеки ден по няколко пъти кратко клипче бързо бива научено, а децата обичат да се учат от нещо кратко, което по никакъв начин не ги кара да мислят, а просто да приемат несъзнателно. И родителите споделят: " Е, моето синче когато види тази рекламата, сочи с пръст, обяснява нещо "Защо? " Ами, де да знам". Ярките образи привличат вниманието на децата. Те не осъзнават какво им внушава рекламата. Но тя създава в тях сремеж да имат. Стремеж да притежават. Стремеж да имат лъскавата и говореща самобръсначка. Още в ранна детска възраст материализма ги поглъща. Губи се духовното. Губи се играта на двора. Губи се правенето на снежен човек, губи се катеренето по джанката, като вместо това се иска материалното, защото то носи удоволетвореност, че имаш това, което трябва да имаш. Вредата върху възрастните също е главозамайваща, но предпочетох да не се впускам в подробности. Кой кого унижава, кой какво внушава. Точно на пишещите тук е пределно ясно. А това кой до каква степен ще види гавра в дадена реклама, е въпрос на избор и светоусещане. Благодаря! Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Декември 2, 2011 Доклад Share Добавено Декември 2, 2011 (edited) От друга страна - рекламите не бива да се демонизират. Чрез тях потребителите по - лесно биха могли да попаднат на качествени продукти, в случай, че рекламираното наистина е добро и при положение, че решат да се доверят на рекламата. Или просто купят продукта, защото харесват рекламния клип. По - нататък може да продължат да го потребяват заради качествата/цената му. По дрехите посрещат, по ума изпращат. Редактирано Декември 2, 2011 от Христо Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
vorfax Добавено Декември 2, 2011 Доклад Share Добавено Декември 2, 2011 Хаха, да, има много такива психологически търговски трикове - примерно най-изгодните като съотношение цена/качество стоки се намират на най-неудобните за виждане и вземане стелажи (на най-долния ред или на най-високия) и обратно. Странно, на мен ми е известно обратното правило: на нивото на очите се поставят най-евтините (каквото и да разбираме под "изгодни") стоки. Дори така са ме учили в един голям магазин. Впредвид надценката, посредникът (магазинът) има интерес да продава количество, а не да конкурира едни с други свои стоки. Ако изгодните за купувача стоки бъдат крити, тогава магазинът просто губи клиентела. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Диана Илиева Добавено Декември 2, 2011 Доклад Share Добавено Декември 2, 2011 Подчертавам - най-изгодните за купувача по отношение цена/качество или количество. Влез в който и да е хипермаркет и прецени сам. Идеята е, че който иска да ги намери, ще си ги види, а който е така по-разсеян или е влязъл в магазина притиснат от времето или нещо друго, просто ще грабне нещо от по-удобните рафтове. И това нещо, разположено на удобните рафтове, често е на по-ниска цена, както казваш, но е по-малко като грамаж/количество или с по-лошо качество Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.