dilyana882 Добавено Юли 12, 2015 Доклад Share Добавено Юли 12, 2015 ЗдравейтеДъщеря ми е на почти 9 години но не може да се концентрира да учи и да помни повечето неща,когато и кажа да седне да учи и направи една -две грешки тя започва да плаче и казва че не може.Не може да преразказва приказки и уроци.Забелязах и че последно време приятелките и не си играят с нея защото тя се държи като по-малка от възрастта си.Не знам дали това е проблем или просто си въобразявам.Предварителни благодаря за отделеното време Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Мария-София Добавено Юли 14, 2015 Доклад Share Добавено Юли 14, 2015 До това водят ваксините. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
АлександърТ.А. Добавено Юли 16, 2015 Доклад Share Добавено Юли 16, 2015 Всички сме различни .Правят ни по един начин и в един калъп но съдържанието ни е различно . Някой деца искат повече търпение , за да проявят съдържанието си . Откакто сме се разделили с животните , обучението на един човек става все по трудно . Предполагам в бъдеще , ще се полагат още повече усилия за възпитание на човек .посъветвайте се с психолог . Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
B__ Добавено Юли 17, 2015 Доклад Share Добавено Юли 17, 2015 Ваксините са вредни, но не можем да ги обвиняваме за всичко. Много лесно е да се каже, че ваксините водят до всичко...Консултация със психолог. Така и вие ще се успокоите Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Донка Добавено Юли 19, 2015 Доклад Share Добавено Юли 19, 2015 Здравейте Диляна и добре дошла в нашия форум! Първо, не бих реагирала толкова болезнено, както приятелите ми по-горе. Вашето дете е все пак ДЕТЕ! Ученето НЕ Е характерната дейност за едно 9 г. момиченце. Играта е все още водеща и определяща дейност и още дълго време ще е такава - просто ще се сменят игрите. "Ученето" следва да е само една от сменящите се игри. Преди да дам професионален съвет, бих искала да науча малко повече за детето:- Коя е любимата му игра в момента и кои бяха преди нея? Любими книжки, герои, филми, предавания, комп. игри....?- Контактува ли по някакъв начин с по-малки от нея деца? Ако да - в какво се изразява общуването и с тях? (има ли по-малко братче/ сестриче?)- Какви са предпочитаните занимания на момиченцата, които не желаят да я приемат в групата си? А тя самата има ли интерес към тези занимания и желание да играе с тях? - Досега играли ли сте заедно с нея специални игри, които стимулират развитието на уменията за концентрация, както и паметта. - По какъв начин мотивирате желанието си да ви разкаже (преразкаже) нещо? Каква е вашата реакция на нейния неуспех или отказ?- Занимавал ли се е с нея индивидуално добър педагог? Понякога подобно поведение се дължи на твърде бързо увеличаване на сложността на задачата и липса на предварителна подготовка... Орлин Баев 1 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Lavie Enrose Добавено Януари 22, 2016 Доклад Share Добавено Януари 22, 2016 Изобщо не се притеснявай, всичко е наред. Аз колко бях разсеяна. Помня как дори тръгнах веднъж като студентка за чужда държава на някакъв студентски семинар и изобщо забравих да проверя къде отивам. Стигнах на гарата и се сетих, че не зная нито къде, нито как се казва точно събитието, а нямаше мобилни телефони с интернет, че да проверя. Станах учителка по английски и забелязвам как децата си искат играта... дори да учим английски, ами нека да порисуват. Да попеят, да поиграят. Ето, дори математика да вземем - дала съм си сметка, че много добре децата разбират къде им е грешката в задачата, ако си визуализират, представят какво е условието и го нарисуват. Губи се време, но така се работи върху правилното решение. Донка 1 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Донка Добавено Ноември 27, 2016 Доклад Share Добавено Ноември 27, 2016 Напоследък това явление се забелязва все по-често сред децата от предучилищна и начална училищна възраст. Иначе са умни, но някак инфантилно умни - няма я самостоятелността, заместена е от "лиготене", когато от тях се очаква да я проявят. Искат да изпъкнат, да спечелят вниманието (не е задължително да е одобрение), харесва им да събарят с трясък (не да строят), да влизат в схватка, която някак смятат за нормално общуване, разговарят като крещят и ръкомахат неадекватно в повечето случаи. Изненадват се, когато някой започне да пее и те самите не пеят заедно със записите, защото това е за слушане, не за пеене.... Не всички са така и ако се разрвои човек установява, че децата с инфантилно поведение прекаляват с телевизията и виртуалните игри.... Орлин Баев и АлександърТ.А. 2 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.