Донка Добавено Септември 16, 2011 Доклад Share Добавено Септември 16, 2011 (edited) НАРЯД за 22 септември 2011 г.Празник на есенното равноденствиеНачало на Духовната учебна годинаНачало: 6.00 ч. сутринта 1. Песен на зората 2. Молитва Изворът на Доброто 3. Песен Аум 4. Псалом 112 5. Песен Отче наш 6. Прочит от Евангелието: - От Матея 15: 4-11 - От Марко 10: 13-16 - От Лука 9: 23–27 - От Йоана 6: 27–33 7. Беседа "Отче наш" - 22 септември 1938 г. от томчето „Двигатели в живота“ Книга "Лъчи на живота" 8. Молитва Отче наш 9. Формула: „И това е живот вечен, да позная Тебе Единаго истиннаго Бога и Христа, Когото си изпратил“. (3 пъти) 10. Формула: „Да се прослави Бог в Бялото Братство и да се прославят Белите братя в Божията Любов“. (3 пъти) източник Редактирано Септември 19, 2011 от Донка Светлата и Иво 2 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Светлата Добавено Септември 21, 2011 Доклад Share Добавено Септември 21, 2011 За София молитвената програма ще започне в 7ч. на Мястото на Учителя, след това от 8 ч. ще бъде последната Паневритмия за сезона, след което ще има братска закуска в новия братски център на ул. "Щерю Атанасов" 2, така наречената Розова къща Заповядайте! Слънчева 1 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Донка Добавено Септември 25, 2011 Автор Доклад Share Добавено Септември 25, 2011 Като е дошъл на земята, човек трябва да се учи на търпение, в което да изучава себе си и своите ближни. Дойде някой при вас и с часове седи, да ви разправя своите работи. Вие трябва да се приготвите, да го изслушате с търпение. След това ще се изредят десетина души да хлопат на вратата ви. Вие трябва да понасяте тяхното хлопане с търпение. Така хлопат на вашия ум и на вашето сърце, да ви заставят да мислите и да чувствате право. Който не мисли право, който няма светлина в ума си, той не може да бъде свободен. Който не чувства право, който няма топлина в сърцето си, той не може да бъде свободен. Също така не може да бъде свободен онзи, който не е здрав. Най-малката болка на ръцете, на краката, на очите, на ушите на човека разваля разположението му и го лишава от възможност да работи и да разбира добре нещата. Защо, след като слуша урока си, ученикът не го разбира? – Две причини има за това: или ученикът не внимава и не може да разбира, или учителят не обяснява добре. За да разберете, къде е грешката, вие трябва да намерите повече от онзи, който греши. С микроскоп човек вижда нещата по-ясно, отколкото с просто око. Това показва, че при обикновени условия някои неща се разбират мъчно. При специални условия, обаче, същите неща стават лесно разбираеми. Вниманието на ученика може да бъде привлечено от нещо встрани от урока - нещо външно и незначително за урока и така да пропуснем най-същественото. Напоследък започнах да си давам сметка защо не съм разбрала урока си предишните пъти, когато са ми го преподавали - и на мен ми се е случвало много пъти да улавям учениците си, че докато аз обяснявам едно, те си мислят за нещо друго в момента и моето обяснение и техните собствени мисли се сливат в миш-маш... Слънчева и Надеждна 2 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Слънчева Добавено Септември 25, 2011 Доклад Share Добавено Септември 25, 2011 Благодаря за поста ти Донче! За себе си открих, че не мога да слушам много добре беседи, четени от някого. Особено, когато има много хора. Предпочитам сама да си чета, да си отбележа по-важното, това, което ме е впечатлило. Това е, защото имам по-добре развита зрителна памет. В практиката, т. е. Живота често "виждам" как Словото ми показва нещо, чрез ситуция, което не съм разбрала и съм благодарна, става ми светличко, разширявам си кръгозора. За всекиго си има Път, всекиго светлите ни приятели водят и е нужно само да не отричаме и да им се доверим... НелиТ и Донка 2 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.