Guest Христо Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Когато се касае за обикновеното човешко образование, някои хора умеят по - добре да изразят и предадат наученото от други. Пък и едните, и другите може да знаят материала еднакво добре. B__, Диана Илиева и veselinvalchev1981 3 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Станимир Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Да, но учителят ми, поставяйки ми задача, е наясно с това Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Да, но учителят ми, поставяйки ми задача, е наясно с това С кое ? Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Диана Илиева Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Чакайте, чакайте, Христо много пита, Станимир неуморно отговаря и аз току се обърквам - кога в постановката се появи това, че учителят бил възложил на ученика нещо си? Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
B__ Добавено Октомври 22, 2011 Автор Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Май не. Двете са свързани. Ако аз съм ученик и учителя ми даде задача да предам урока на по-малките деца, как може едновременно да съм добър ученик и лош учител? Та нали ако съм лош учител, аз няма да съм изпълнил задачата си като ученик? А Бог как едновременно е сътворил доброто и лошото? Лош учител ли е се чудя в тоз момент. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Христо Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 (edited) Чакайте, чакайте, Христо много пита, Станимир неуморно отговаря и аз току се обърквам - кога в постановката се появи това, че учителят бил възложил на ученика нещо си? Не съм питал такова нещо. Питах дали една душа може да се прояви като по - добър Учител от друга, пък и двете души да имат еднакви знания, еднаква осъзнатост, абе да са на едно стъпало. Или може би има учители, има и учители ? Дали ?Пък и зависи кой от каква камбанария гледа на учителите, сигурно това има значение. Еййй, най ми е интересно това : четеш нещо, два пъти четеш, опитваш се да вникнеш максимално, имаш някакви знания, но просто виждаш, че е противоположно на друго, което си чел от друг учител ( или поне така ти се струва, може би ти липсват все още знания, за да видиш общото под повърхностните различия - на мен лично, от досегашните ми наблюдения ми се струва, че разбирането на един духовен текст е много по - свързано с количеството и разнообразието на прочетената духовна информация, отколкото на някакво духовно ниво) - и някои хора казват и дори обясняват, как двамата учители говорели за едно и също нещо, ама на хората им изглеждало различно говореното, ала различията били на повърхността. Все едно от девет кладенеца вода да носиш, за да докажеш, че и А и Б говорят за едно и също - все едно не може единия да е в грешка, или да е по - слаб духовен препоДавател на знание поради една или друга причина. Може единият просто да е по - учител от другия и да предава истините по - разбираемо, информацията да му е по - точна, знам ли. Другият може да е силно надценяван ... или пък да е много осъзнат, ама поради някаква причина словото му да е неразбираемо за мнозина или да изглежда противоречиво на казаното от други автори - или защото истините са един вид закодирани, или просто защото е дрънкал глупости човека. Една жена дето е по - навътре от мен, направи сравнение между един учител ( условно ще го нарека А.) и един облак препълнен с дъжд. Този въпросният учител бил като препълнен с дъжд облак, който изливал знанието си над земята, имал такава потребност да се излее, да сподели това до което е достигнал, но него не го интересувало кой доколко ще схване думите му - просто си валял един вид. Докато Учителя Дънов те хващал за ръка и те завеждал при познанието ( нещо такова). Ами аз предпочитам по - ясните учители, дето дори те хващат за ръчица, вместо тези дето се изливат без да им дреме кой ще ги разбере и кой не ( понеже жената това намекна). Нека се допусне просто, че някой е надценен като духовен авторитет. Редактирано Октомври 22, 2011 от Христо Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Станимир Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Да, но учителят ми, поставяйки ми задача, е наясно с това С кое ? С това, което писа в предходното си мнение. Т.е. ще е наясно със способностите ми да предам материала на по-малките ученици. И щом ми е възложил задача да им го предам, значи е преценил, че мога да се справя. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
hipathia Добавено Октомври 22, 2011 Доклад Share Добавено Октомври 22, 2011 Май не. Двете са свързани. Ако аз съм ученик и учителя ми даде задача да предам урока на по-малките деца, как може едновременно да съм добър ученик и лош учител? Та нали ако съм лош учител, аз няма да съм изпълнил задачата си като ученик? А Бог как едновременно е сътворил доброто и лошото? Лош учител ли е се чудя в тоз момент. Бог не е сътворил нищо лошо, Божидар. Лошото е единствено и само наше, собствено творение, което е резултат от свободата на волята ни. И тъй като ние често правим лоши избори, имаме и подобни желания - ние сме тези, които творим лошото. Не Бог. Така, че и дявол не съществува. Съществуват само отрицателните ни мисли като енергия около планетата, виж, те могат да окажат някакво отрицателно въздействие върху несъбуден човек. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.