Slunce Добавено Март 10, 2011 Доклад Share Добавено Март 10, 2011 Как може една жена да се погрижи Анимусът и да бъде положителен през повечето време? И какво би трябвало на теория да се направи, за да се интегрира Анимусът? Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
veselinvalchev1981 Добавено Март 11, 2011 Доклад Share Добавено Март 11, 2011 Как може една жена да се погрижи Анимусът и да бъде положителен през повечето време? И какво би трябвало на теория да се направи, за да се интегрира Анимусът? Чисти мисли ,чисти чуства и чисти постъпки Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Мона Добавено Март 11, 2011 Доклад Share Добавено Март 11, 2011 Как може една жена да се погрижи Анимусът и да бъде положителен през повечето време? И какво би трябвало на теория да се направи, за да се интегрира Анимусът? Чисти мисли ,чисти чуства и чисти постъпки С чистите мисли най-много да се превърнеш в една ригидна емоционалност със свръхценни мисли ... Slunce, има една тема в този сайт, която може да ти е полезна за въпроса, който поставяш, а именно: Анимус и Анима, Индивидуация ... Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
KirilChurulingov Добавено Март 11, 2011 Доклад Share Добавено Март 11, 2011 31И тъй не се безпокойте, и не думайте: Какво ще ядем? или: Какво ще пием? или: Какво ще облечем? 32(Защото всичко това търсят езичниците), понеже небесният ви Отец знае, че се нуждаете от всичко това. 33Но първо търсете Неговото царство и Неговата правда; и всичко това ще ви се прибави. МАТЕЙ 6 Духът ще ни научи. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Guest Мона Добавено Март 11, 2011 Доклад Share Добавено Март 11, 2011 31И тъй не се безпокойте, и не думайте: Какво ще ядем? или: Какво ще пием? или: Какво ще облечем? 32(Защото всичко това търсят езичниците), понеже небесният ви Отец знае, че се нуждаете от всичко това. 33Но първо търсете Неговото царство и Неговата правда; и всичко това ще ви се прибави. МАТЕЙ 6 Духът ще ни научи. Кириле, извини ме, но ти понякога, правиш ли си труда да четеш формулировката на темите Приеми го като шега, не като заяждане. Всичко това го правя от уважение към Юнг, тъй като на него съвременната психология дължи понятия като Анимус и Анима и какво ли още не. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
KirilChurulingov Добавено Март 11, 2011 Доклад Share Добавено Март 11, 2011 понякога, правиш ли си труда да четеш формулировката на темите Случва се понякога, а как да балансираме мъжкия и женския елементи в душата си е работа на вътрешния ни Учител - Божествения човешки Дух и доколкото връзката ни с Него е осъзната, толкова хармонията между тези два елемента ще бъде пълна. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
veselinvalchev1981 Добавено Март 11, 2011 Доклад Share Добавено Март 11, 2011 (edited) Не бях разбрал добре за какво точно става въпрос ,и отговорът ми нямаше смисал .Колкото до мъжкият и женският принцип в човекът ,трябва с мъдрост да се балансират двете . Редактирано Март 11, 2011 от veselinvalchev1981 Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
t.todorov Добавено Март 15, 2011 Доклад Share Добавено Март 15, 2011 Какво имате предвид с положителен Анимус?И Анимус и Анима имат две страни, както монетата. Няма как да е само добър, или само лош. Иначе интегрирането на Анимус би могло да се случи в психотерапевтичен процес. На разбираем език това не е интеграция, защото и двете начала са дадени на човек. Просто трябва да се развият определени способности, които са характерни за Анимус. За да се стигне до там обаче трябва да се преразгледат ролевите модели на ранните взаимоотношения. При балансирани идентификации с родителите, човек успява да изгради консктруктивни образи както на своята Анима, така и на Анимус. Когато обаче това, поради някаква причина не се случи този баланс се губи. И тук вече всеки случай си е за себе си. Погледнато през този ъгъл човек рано или късно изпада в критичен момент, поради неконструктивната си ролева идентификация, която се е случила някъде в детството и започва да променя тези конструкти терапевтично. Това е доста бавен процес, а ако говорим за Юнг, ако е през неговите методики е и много сложен процес, защото се работи само със символичното у човек - сънища, фантазии, преноси и т.н. Цитирай Линк към коментар Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.